Brushbox przeprasza za reklamę z hasłem „wypluwasz czy połykasz”
  • 0
  • 1
21.09.2018

Brushbox przeprasza za reklamę z hasłem „wypluwasz czy połykasz”

Brytyjska firma Brushbox oferująca subskrypcje dostaw szczoteczek do zębów przeprasza za kampanię, w której wykorzystywała hasło „wypluwasz czy połykasz”. Działania skierowane do studentów Uniwersytetu Sussex odbiorcy określili jako seksistowskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Startuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing

W bogatej ofercie szkoleń marketingowych na polskim rynku niełatwo jest znaleźć program, który rozwija kompetencje marketingowe na poziomie strategicznym. Który poszerza umiejętności zarządzania, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach operacyjnych. Który uczy planowania długofalowych działań, a nie obsługi konkretnych narzędzi. A przecież w obliczu ciągłych zmian w środowisku biznesowym wyżej wymienione kompetencje są absolutnym „must-have” dla każdego marketera.