Facebook zezwala na kierowanie ofert pracy tylko do mężczyzn?
  • 0
  • 0
20.09.2018

Facebook zezwala na kierowanie ofert pracy tylko do mężczyzn?

15 pracodawców, w tym m.in. Uber, w minionym roku zamieszczało na Facebooku oferty pracy kierowane wyłącznie do mężczyzn. Nie były one widoczne dla kobiet – pokazało dziennikarskie śledztwo niezależnej redakcji non-profit ProPublica.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Skoro chcę zatrudnić mężczyznę, to zrobię to, niezależnie od tego, co będzie proklamowało medium publikujące moje ogłoszenie czy nawet ustawodawca.
Tyle tylko, że wyższym kosztem, bo po drodze będę musiał odsiać zgłoszenia od kobiet, których i tak nie chcę zatrudnić.
I podobnie będzie w drugą stronę. Na stanowisko kobiece przyjdą zgłoszenia od mężczyzn, których nie planowałem zatrudnić

Wykonam więcej nikomu niepotrzebnej pracy, tylko po to, by zachować pozory...

Rozwiń komentarze

20 września 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
20.09.2018

Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW Research

Wzory zachowań ukształtowane w rodzinie mają coraz większy wpływ na decyzje Polaków dotyczące ubezpieczenia mieszkania. Jako powód nabycia polisy wskazujemy je częściej niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego czy skorzystanie z atrakcyjnej oferty ubezpieczeniowej. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii.

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
20.09.2018

Słuchacze „Nowego public relations” dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa

Przygotowanie kampanii PR promującej nową markę Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – ze szczególnym naciskiem na zbudowanie rozpoznawalności MHK jako instytucji zajmującej się całościowo i kompleksowo Krakowem, zgodnie z jego misją: „Opisujemy, dokumentujemy i opowiadamy Kraków. Słuchamy Miasta”. Przed takim zadaniem stanęli słuchacze jubileuszowej, 15. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

19 września 2018