Igreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsów
Co zrobić, żeby pracownik był szczęśliwy? (fot. Pixabay)

Igreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsów

Igreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsów
Jonasz Wiercioch

Jonasz Wiercioch

-

creative marketing department manager, Oknoplast

Jonasz Wiercioch

Jonasz Wiercioch

creative marketing department manager
Oknoplast

Przez lata związany z marketingiem terytorialnym. Realizował projekty m.in. dla województw: wielkopolskiego, mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego. Współpracował z takimi markami jak Konsberg Automotive, Polwax, Grupa Buma, Vive Tauron Kielce czy Kryniczanka. Autor publikacji dotyczących marketingu, mediów społecznościowych i public relations. Specjalizuje się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji.

Jacy właściwie są pracownicy i konsumenci z pokolenia Y? Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sięgnąć do wyników badań, a nie do obiegowych opinii. I lepiej z tym nie zwlekać. Dobre zrozumienie tej grupy będzie coraz istotniejsze dla pracodawców i nie tylko.

Poziom rotacji na rodzimym rynku jest stabilny. Mimo to osoby zarządzające kadrą w swoich firmach wcale nie czują się uspokojone – wynika z kwietniowego raportu Instytutu Badawczego Randstad. W ostatnim półroczu pracę zmieniło 21% osób, a stanowisko 22%. Jako główne powody zmiany miejsca pracy podawane są:

niesatysfakcjonujące wynagrodzenie,
niekorzystna forma zatrudnienia,
niezadowolenie z pracodawcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja