0 1 0 0 0 25.10.2018 Jakub MüllerZintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż takCzy kampanie zintegrowane są potrzebne? Nikt w branży marketingowej w to nie wątpi. A jednak realizatorzy takich działań na całym świecie mają spore trudności. Aby bowiem tworzyć efektywne akcje w różnych kanałach i na różnych platformach, trzeba umieć korzystać z danych o konsumentach. Z tym zaś nadal jest problem. Podobnie jak z mierzeniem efektów kampanii. badania marketingowe kampanie reklamowe
0 3 0 0 0 18.10.2018 Marek TobotaW pogoni za graczem. Kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?Pod koniec ubiegłego wieku specjaliści marketingu usilnie starali się zrozumieć, kim są internauci. Z czasem jednak upowszechnienie dostępu do sieci przyniosło zmianę w tym zakresie. Dziś już nikt nie postrzega użytkowników internetu jako jednorodnej grupy społecznej. Czy na końcu podobnej drogi obecnie znaleźli się gracze? I właściwie kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych? badania marketingowe marketing społecznościowy trendy
0 1 0 0 0 9.10.2018 Agnieszka SzklarczykAnaliza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędziaO analizie marketingowej nie mówi się zwykle zbyt głośno ani zbyt szczegółowo. Nic dziwnego. Wypracowanie autorskich technik i know-how nie jest łatwym procesem. Zawsze można jednak przybliżyć podstawy zagadnienia. Jakie obszary powinna obejmować analiza marketingowa? Jakie narzędzia można w niej zastosować i jak ułatwić sobie jej sprawne przeprowadzenie? Jakie znaczenie dla skuteczności działań ma wypracowana tożsamość marki oraz spoglądanie na konkurencję? badania marketingowe zarządzanie marką
0 1 0 0 1 25.09.2018 Anna ZalewskaKiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?Pozycjonowanie jest skuteczne, ale przynosi efekty dzięki długotrwałej pracy. To nie AdWords, które pozwalają dostać się do wyszukiwarki Google z dnia na dzień. Bo pozycjonowanie to nie kupowanie pozycji, lecz wypracowywanie ich. Ile taka praca trwa? Jak długo trzeba czekać, aby zobaczyć pierwsze efekty pozycjonowania? badania marketingowe marketing internetowy marketing mobilny
0 5 0 0 1 18.09.2018 Robert SadowskiMonitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno? analityka internetowa badania marketingowe
0 1 0 0 0 17.09.2018 RedakcjaJak badać reklamy i produkty. Badania behawioralne lepsze niż deklaracjeFirmy i marki najpierw wydają miliardy na opracowanie nowych produktów, na badania marketingowe swoich pomysłów, później na reklamę. A pomimo to wiele rynkowych debiutów kończy się klapą. Wszystko dlatego, że deklaracje konsumentów są sprzeczne z ich zachowaniami. Na pomoc przychodzi ekonomia behawioralna i technologia. badania marketingowe