Zintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż takZintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż takZintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż takZintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż tak
Różnorodność treści, spójność przekazu. Jak to połączyć? (fot. ||-SAM Nasim-|| on Visual hunt / CC BY)

Zintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż tak

Zintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż tak
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy kampanie zintegrowane są potrzebne? Nikt w branży marketingowej w to nie wątpi. A jednak realizatorzy takich działań na całym świecie mają spore trudności. Aby bowiem tworzyć efektywne akcje w różnych kanałach i na różnych platformach, trzeba umieć korzystać z danych o konsumentach. Z tym zaś nadal jest problem. Podobnie jak z mierzeniem efektów kampanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się