Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Monitoring mediów dla zwykłego użytkownika i profesjonalisty – to różnica (fot. Pixabay)

Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?

Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Robert Sadowski

Robert Sadowski

-

digital marketing manager, Newspoint

Robert Sadowski

Robert Sadowski

digital marketing manager
Newspoint

Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Pracownik Instytutu Matematycznego PAN. W 2000 roku rozpoczął swoją przygodę e-biznesem. Od 2017 w Newspoint. Pasjonat e-marketingu, e-mailingu, SEO i SEM oraz autor wielu artykułów i raportów z tej tematyki.

W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się