Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni? - Marketing przy Kawie
Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Monitoring mediów dla zwykłego użytkownika i profesjonalisty – to różnica (fot. Pixabay)

Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?

Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Robert Sadowski

Robert Sadowski

-

digital marketing manager, Newspoint

Robert Sadowski

Robert Sadowski

digital marketing manager
Newspoint

Ma ponad 18 lat doświadczenia w digital marketingu. Obejmuje ono obszar kreacji, tworzenia treści, web analityki, e-mailingów, webinarów, lead generation, SEO oraz SEM. Aktualnie w branży monitoringu mediów. Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta i kolarz.

W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja