Analiza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędziaAnaliza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędziaAnaliza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędziaAnaliza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędzia
Analiza – podstawa pracy w marketingu (fot. Pixabay)

Analiza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędzia

Analiza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędzia
Agnieszka Szklarczyk

Agnieszka Szklarczyk

-

CEO, agencja marketingowa I.AM

Agnieszka Szklarczyk

Agnieszka Szklarczyk

CEO
agencja marketingowa I.AM

Ekspert w dziedzinie optymalizacji oraz stosowania metodologii Kaizen w marketingu. Od ponad 13 lat bada, analizuje i optymalizuje działania firm w obszarze marketingu i sprzedaży. Na podstawie danych ukrytych w KPI, lejkach sprzedażowych i raportach dobiera rozwiązania, które pozwalają firmom osiągać cele biznesowe. W życiu i w biznesie kieruje się filozofią Kaizen, która skupia się wokół idei ciągłego doskonalenia.

O analizie marketingowej nie mówi się zwykle zbyt głośno ani zbyt szczegółowo. Nic dziwnego. Wypracowanie autorskich technik i know-how nie jest łatwym procesem. Zawsze można jednak przybliżyć podstawy zagadnienia. Jakie obszary powinna obejmować analiza marketingowa? Jakie narzędzia można w niej zastosować i jak ułatwić sobie jej sprawne przeprowadzenie? Jakie znaczenie dla skuteczności działań ma wypracowana tożsamość marki oraz spoglądanie na konkurencję?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się