- 0
- 1
Znamy listę nominowanych w konkursie Loyalty Heroes 2024
To już III edycja konkursu Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce. 19 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się spotkanie jury, które spośród zgłoszonych projektów wyłoniło nominowanych mających szansę na zdobycie tytułu laureata konkursu.
Celem konkursu jest wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów i przedsięwzięć w zakresie działań lojalnościowych zrealizowanych w 2023 r. na polskim rynku. Jury konkursowe po dokładnej analizie i dyskusji zgłoszonych projektów, w wyniku głosowania wyłoniło nominowanych w poszczególnych kategoriach.
Nominowani w konkursie Loyalty Heroes 2024:
The Best Loyalty Program In Retail
- Decathlon Polska – program Decathlon Active
- Polomarket – program lojalnościowy Polokarta
The Best Loyalty Program In Services
- Mastercard – program Bezcenne Chwile
The Best Loyalty Program B2B
- NKT, Schneider Electric, Signify – program Elektroklub
The Best New/Relaunched Program
- Sephora Polska – program Sephora Unlimited
- Johnson & Johnson Poland – program Twoje Acuvue
- Bricomarche – program Skanujesz-Zyskujesz
- Decathlon – program Decathlon Active
- Polomarket – program Frikasy
The Best Data Driven Loyalty
- Orlen – działanie Podpowiedzi Sprzedażowe Real Time w ramach Orlen Vitay
- Bank Pekao – program „Lojalność w chmurze”
The Best Customer-centric Solutions
- Inea – aplikacja Inea
- Bank Pekao – nowy model kampanii dla Banku Pekao
The Best Long Term Loyalty
- Polskie Linie Lotnicze „Lot” – program Lot dla Firm
W skład jury weszli:
- Małgorzata Olszewska – head of customer experience w Benefit System Oddział Fitness,
- Grzegorz Ostrowski – senior partner w Minds & Roses,
- Katarzyna Grabowska – zastępca dyrektora Departamentu Budowania Zaangażowania Klientów przez Kanały Zdalne w mBank.pl,
- Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny Brief,
- Marcin Klimkowicz – vice president, Loyalty Products Management, Central Europe w Mastercard,
- Marek Kosakowski – CEO w H2H.tech,
- Joanna Kowalczyk – koordynator programów lojalnościowych w Immergas Polska,
- Dawid Łuciuk – business development director w i360,
- Adam Nowak – global CRM & loyalty director w Electrolux Group,
- Dominik Olejko – regional customer insights & engagement manager w H&M,
- Daria Szajnar – general manager w Duka International,
- Krzysztof Szultka – dyrektor marketingu w Polomarket,
- Kamila Trzeciak – loyalty manager w Amic Polska,
- Bartosz Witorzeńć – head of CRM w Banku Pekao,
- Dominik Zacharewicz – managing partner w Loyalty Point.
Zgłoszone projekty zostały ocenione pod kątem wyzwań i przyjętych celów projektu, jego strategii, realizacji oraz osiągniętych wyników. Laureaci w każdej kategorii zostaną ogłoszeni podczas Gali Finałowej 17 kwietnia w Warszawie, podczas pierwszego dnia Forum Loyalty Planet 360∘.
Konkurs organizowany jest przez Brave Conferences. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Forum Loyalty Planet.
- 1