Konkurs niezależnej kreacji Kreatura – ruszyły zgłoszenia do 25. edycji
  • 0
  • 3
14.09.2021

Konkurs niezależnej kreacji Kreatura – ruszyły zgłoszenia do 25. edycji

Do 14 października twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2021. W tym roku organizatorzy zapraszają do konkursu również młodych freelancerów, którzy mogą zgłosić się bezpłatnie pod warunkiem, że mają nie więcej niż 26 lat.

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Wiemy wszyscy, jak wiele zmian przyniosło ostatnie kilkanaście miesięcy. Zmieniły się zwyczaje kupujących, sposoby pracy, spędzania wolnego czasu, relacje między ludźmi, a może nawet wartości, jakimi się kierują konsumenci. Jeszcze bardziej niż dotychczas marketerzy potrzebują kreatywnego i niestandardowego myślenia ze strony agencji. Kreatura – festiwal niezależnej kreacji jest właśnie takim miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 odbędzie się 25 listopada. Formuła wydarzenia zostanie ogłoszona wkrótce.

Prace oceni jury złożone z polskich marketerów oraz przedstawicieli agencji i domów mediowych. Wśród nich są m.in.:

  • Karolina Witecka – przewodnicząca jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
  • Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska – creative director, Unique One;
  • Dorota Bubka – creative director, GoldenSubmarine;
  • Tomasz Gębala – creative director & partner, Dziadek do Orzechów;
  • Karol Kamas – dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services;
  • Łukasz Matyla – kierownik komunikacji i CRM, Skoda;
  • Michał Michalik – creative director/CEO, Pomarańcza;
  • Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska;
  • Kacper Wantola – współwłaściciel i producent, Graffiti Film;
  • Rafał Lampasiak – strategy director, MullenLowe Group;
  • Paweł Miziołowski – dyrektor marketingu, Electrolux Polska;
  • Katarzyna Podlaszewska – social media & online marketing manager, H&M;
  • Monika Pruszczyńska – integrated communication director, LiquidThread (Publicis Groupe);
  • Radosław Sączek – creative group head, Tandem Media.

 

Więcej informacji o konkursie na stronie www.kreatura.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 3
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2021

Kreatura 2021

Konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2021

13 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2021

Co trzeci dorosły Polak popiera działania rządu w odpowiedzi na kryzys na granicy z Białorusią. Wyniki badania

Od 2 września przy pasie granicznym z Białorusią obowiązuje stan wyjątkowy, który został wprowadzony na mocy rozporządzenia prezydenta Polski. Rozporządzenie to jest odpowiedzią na sytuację na granicy, gdzie aktualnie przebywa grupa migrantów próbujących dostać się do Polski. Firma Inquiry zbadała, jak na sytuację na granicy polsko-białoruskiej zapatrują się Polacy i co myślą o działaniach podjętych w tym zakresie.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2021

W pandemii Polacy szukają finansowego bezpieczeństwa – pokazuje badanie firmy Blue Media

W czasie pandemii wielu Polaków przekonało się do zdalnych usług. Coraz chętniej robimy zakupy przez Internet, pracujemy zdalnie, korzystamy z rozrywki online (np. serwisów streamingowych). Z badania „Finanse Polaków w czasie pandemii”, zrealizowanego dla operatora płatności Blue Media przez agencję badawczą Satisface wynika jednak, że staliśmy się ostrożniejsi, korzystając z usług instytucji finansowych i fintechów. Coraz baczniej przyglądamy się także globalnym koncernom technologicznym.