Pandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentówPandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentówPandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentówPandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentów
Kto w 2021 roku zachowa swój biznes i utrzyma sprzedaż? (fot. Pixabay)

Pandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentów

Pandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentów
Piotr Nogal

Piotr Nogal

-

strategy and innovation director, Bluecloud Interactive

Piotr Nogal

Piotr Nogal

strategy and innovation director
Bluecloud Interactive

W branży e-marketingowej pracuje od 2003 r. Doświadczenie zdobył we współpracy z brandami takimi jak Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor czy Oriflame. W Bluecloud, agencji budującej online brand equity własną metodą 3E (exposure, engagement, empathy), odpowiada za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak viral marketing, content marketing i social media.

Wszystkie podsumowania obecnego roku w marketingu będą dotyczyć pandemii – zjawiska bez precedensu, które zasadniczo wpłynęło na zachowania konsumenckie. Marketing musiał mierzyć się z wyzwaniami, z którymi dotychczas mało kto miał do czynienia. Kryzysy bywały mniejsze lub większe, nigdy jednak marki nie notowały spadków sprzedaży sięgających 50% czy nawet 90%. Co z tego wynika i jak działać dalej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się