Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?
Mogą być też pomidory i zioła – byle uprawiać je społecznie, wspólnie (fot. Pixabay)

Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?

Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Strateżka i doradczyni marketingowa. Wspólnie z mężem prowadzi agencję Brand Useful (www.branduseful.pl), w której stosują zasady h2h marketingu i metodologię brand purpose. Na co dzień pracuje dla największych marek i prowadzi szkolenia. Jest autorką publikacji o tematyce marketingowej oraz powieści „Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz”.

Może niekoniecznie przy ruchliwych ulicach, może bez marchwi i innych korzeniowych w planie upraw. Może lepiej na podniesionych rabatach wypełnionych czystą ziemią. Ale w każdym razie da się uprawiać warzywa w miastach – ku własnemu lepszemu zdrowiu fizycznemu i psychicznemu. To już wcale nie taki nowy ekotrend. Joanna Burdek, strateżka i właścicielka agencji Brand Useful z Krakowa zaprasza do społecznych organicznych ogródków warzywnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się