Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?
Mogą być też pomidory i zioła – byle uprawiać je społecznie, wspólnie (fot. Pixabay)

Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?

Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?
AdvertisementAdvertisement
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Może niekoniecznie przy ruchliwych ulicach, może bez marchwi i innych korzeniowych w planie upraw. Może lepiej na podniesionych rabatach wypełnionych czystą ziemią. Ale w każdym razie da się uprawiać warzywa w miastach – ku własnemu lepszemu zdrowiu fizycznemu i psychicznemu. To już wcale nie taki nowy ekotrend. Joanna Burdek, strateżka i właścicielka agencji Brand Useful z Krakowa zaprasza do społecznych organicznych ogródków warzywnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się