0 6 0 0 0 11.05.2021Firma Pantone stworzyła wzornik kolorów ludzkiego moczu, by można było sprawdzić nawodnienie organizmuFirma Pantone połączyła siły ze szkocką marką wody butelkowanej Highland Spring. W wyniku tej współpracy powstał wzornik kolorów ludzkiego moczu. Na jego podstawie można samodzielnie ocenić, czy jesteśmy odpowiednio nawodnieni.
0 1 0 0 0 11.05.2021Od 12 maja paczki z Allegro można będzie odebrać w salonach KolporteraKolporter i Allegro rozpoczęli współpracę. Saloniki jako pierwsza zorganizowana sieć zostaną włączone w program Allegro Punktów, czyli placówek, w których klienci będą mogli odebrać przesyłkę już dzień po nadaniu. Partnerska sieć punktów odbioru ruszy 12 maja.
1 1 0 0 0 11.05.2021Billboardy „Aborcja bez granic” pojawiły się w polskich miastach – „sfinansowane przez wkurzonych obywateli”W polskich miastach pojawiły się billboardy Spontanicznego Sztabu Obywatelskiego z hasłem „Aborcja bez granic”. Znajduje się na nich także numer telefonu, pod którym uzyskać można informacje i potrzebną pomoc.
2 2 0 0 0 11.05.2021Beata Kozidrak ambasadorką Coca-Coli Zero CukruW kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę wariantu Zero Cukru. Za pomocą hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej, Beata Kozidrak.
1 1 0 0 0 11.05.2021Firma Unioil Petroleum pokazuje, jak chronić środowisko, kupując benzynęFirma paliwowa Unioil Petroleum z Filipin rozpoczęła kampanię zatytułowaną „Unioil You Drive Change”. Pokazuje w niej, że kupowanie paliwa może mieć ekologiczny wymiar.
1 1 0 0 0 11.05.2021„Korzyści dla domu” – T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnymMarka T‑Mobile wystartowała z programem „Korzyści dla domu”, wprowadzając nowy format komunikacyjny. Od teraz reklamy wykorzystywać będą konwencję docudramy.
0 6 0 0 0 11.05.2021PGE kampanią reaguje na skargę do TSUE. Organizacje ekologiczne odpowiadająPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła międzynarodową kampanię „Zielony ład, a nie dzika transformacja”. To reakcja na skargę do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i żądanie wstrzymania prac kopalni Turów.
0 4 0 0 0 10.05.2021Buty Adidas Stan Smith promowane jako ekologiczneAdidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii „Stan Smith Forever”. Wprowadzeniu ekologicznego modelu butów towarzyszy kampania OOH z wykorzystaniem filtra AR.
1 1 0 0 0 10.05.2021Zbyt doskonała Szwajcaria w reklamie z udziałem Rogera Federera i Roberta De NiroSzwajcarski tenisista Roger Federer i amerykański aktor Robert De Niro wystąpili w reklamie turystycznej organizacji My Switzerland. Przewrotnie promują kraj jako miejsce zbyt idealne.
1 2 0 0 0 10.05.2021„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handluFirma Eactive zapytała przedstawicieli sklepów internetowych, jakie mają zdanie na temat obecnej sytuacji e-handlu. Stworzona na tej podstawie publikacja „Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” zawiera wypowiedzi właścicieli, dyrektorów oraz menedżerów i może stanowić źródło inspiracji dla branży e-commerce oraz firm, które wspierają jej rozwój.