Czy e-commerce zyska przewagę nad handlem tradycyjnym? Co za tym przemawia?Czy e-commerce zyska przewagę nad handlem tradycyjnym? Co za tym przemawia?Czy e-commerce zyska przewagę nad handlem tradycyjnym? Co za tym przemawia?Czy e-commerce zyska przewagę nad handlem tradycyjnym? Co za tym przemawia?
E-handel ma jeszcze do pokonania kilka barier, ale... (fot. Pixabay)

Czy e-commerce zyska przewagę nad handlem tradycyjnym? Co za tym przemawia?

Czy e-commerce zyska przewagę nad handlem tradycyjnym? Co za tym przemawia?
Marlena Żurawska-Szuter

Marlena Żurawska-Szuter

-

head of e-commerce, Deli2.pl

Marlena Żurawska-Szuter

Marlena Żurawska-Szuter

head of e-commerce
Deli2.pl

Od prawie 10 lat zajmuje się branżą e-commerce i marketingiem online. Skutecznie wprowadzała na rynek nowe e-sklepy (Primamoda SA, Miloo Home), a także rozwijała te istniejące (Neonet SA, Gepetto).

Handel elektroniczny cieszy się ostatnio dużą popularnością. Wygoda, oszczędność czasu, prostota i bezpieczeństwo – to niektóre czynniki, dzięki którym zakupy online zyskały tak dużą przychylność konsumentów. E-commerce, który oferuje usługi i towary z różnych branż, jak wynika z analizy przeprowadzonej przez PwC, do 2026 może osiągnąć w Polsce wartość 162 mld zł brutto. Najszybciej ma rosnąć sprzedaż produktów spożywczych. Jak w minionym roku zmieniło się postrzeganie zakupów?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się