Provident zachęca do realizacji planów z pożyczką w nowej odsłonie kampanii
  • 1
  • 1
8.09.2021

Provident zachęca do realizacji planów z pożyczką w nowej odsłonie kampanii

Provident rozpoczął kolejną odsłonę kampanii „Mam plan”. Marka w reklamie pożyczki zachęca do realizacji marzeń i planów. W komunikacji pojawia się trzech muzyków, którzy są głosem wewnętrznym bohatera, podpowiadającym mu kolejny plan do zrealizowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2021

Możliwości dużych reklamodawców w zakresie działań w mediach są mniejsze niż ich aspiracje. Wyniki badania WFA

E-commerce, mierzalność, transparentność, działania in house i ESG są obszarami, w których aktualna wydajność i istniejące możliwości nie są dla marek wystarczające. Jak wynika z badania przeprowadzonych przez World Federation od Advertisers we współpracy z firmą Ebiquity, duże międzynarodowe firmy wciąż stoją przed sporymi wyzwaniami w zakresie realizowania swych aspiracji.