Zakupy w Sieci coraz bardziej mobilne. Szczególnie te ubraniowe. Analiza Shopera - Marketing przy Kawie
Zakupy w Sieci coraz bardziej mobilne. Szczególnie te ubraniowe. Analiza Shopera
  • 0
  • 3
18.03.2019

Zakupy w Sieci coraz bardziej mobilne. Szczególnie te ubraniowe. Analiza Shopera

Prawie 2/3 wizyt w sklepach internetowych to wejścia ze smartfonów i tabletów – wynika z danych zebranych przez platformę Shoper. Ta proporcja odwraca się na korzyść komputerów, gdy kupujący chcą dokonać transakcji. Jednak udział mobilnych zakupów stale rośnie, zwłaszcza w sklepach z odzieżą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 marca 2019