Hornbach. Budowanie lepszego wizerunkuHornbach. Budowanie lepszego wizerunkuHornbach. Budowanie lepszego wizerunkuHornbach. Budowanie lepszego wizerunku
Nigdy nie mówiliśmy, że będzie łatwo (fot. kadr ze spotu)

Hornbach. Budowanie lepszego wizerunku

Hornbach. Budowanie lepszego wizerunku
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jeszcze nie tak dawno temu, gdy zastanawiano się, jak sprzedać młotek, odpowiedź była jedna. Trzeba było pokazać dużego, silnego, najlepiej brodatego faceta. Bo przecież tylko Thor był w stanie dzierżyć takie narzędzie. Dziś jednak warto wymyślić coś nowego. I właśnie tak postąpiła marka Hornbach.

Hornbach to pochodząca z Niemiec, największa w Europie sieć marketów budowlanych. Działalność prowadzi także na Słowacji, w Czechach, Finlandii, Austrii, Rumunii, Luksemburgu, Szwajcarii i Holandii.

Oczywiście w jej materiałach reklamowych roi się od wizerunków drwali i majsterkowiczów. Z rzadka tylko na plakatach sklepów Hornbach można było dostrzec kobietę, i to nie zawsze w roli aktywnej reorganizatorki domowej przestrzeni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja