0 1 0 0 0 21.02.2019Strefa Studenta – konkurs na projekt, który może otworzyć drzwi do branży opakowańBranża opakowań ciągle szuka nowego spojrzenia. Chce zaskakiwać konsumentów, zachęcać ich do zakupu produktu. Z pomocą przychodzi tu świeży punkt widzenia i otwartość na nietypowe koncepcje. W tej kwestii prym wiodą szczególnie młodzi twórcy. To właśnie dla nich stworzony został konkurs projektów opakowań Strefa Studenta na Targach Packaging Innovations.
0 6 0 0 0 21.02.2019 Aktualizacja: 9:0003.03.2019„Wizytówki w Chromie nabierają kształtów” – kreatywny konkurs drukarni internetowej [przedłużony]18 lutego rozpoczął się konkurs drukarni internetowej Chroma, pod hasłem ,,Wizytówki w Chromie nabierają kształtów”. Każdy, kto zaprojektuje kreatywną wizytówkę, może wygrać nagrodę pieniężną lub nocleg w butikowym hotelu w górach. Zgłoszenia można przesyłać do 17 marca 2019 r.
1 0 0 0 0 21.02.2019Tide uruchamia usługę prania na żądanie – Tide CleanersCzas jest coraz cenniejszym towarem dla konsumentów. W związku z tym marka środków do prania Tide (P&G) wprowadza na amerykański rynek kompleksowe rozwiązanie prania na żądanie. Za pomocą kilku kliknięć w aplikacji Tide Cleaners klienci mogą oddać ubrania do prania.
0 1 0 0 0 21.02.2019Devire uruchamia dział łączący kompetencje z obszaru rekrutacji, employer brandingu i marketingu cyfrowegoAgencja Devire, oferująca usługi rekrutacji i outsourcingu, uruchamia Devire.digital. To nowy brand, który łączy kompetencje z obszaru rekrutacji, employer brandingu i marketingu cyfrowego. Usługa jest kierowana do firm, które chcą długotrwale zbudować świadomość swojej marki i wyłowić najlepszych kandydatów na rynku.
0 0 0 0 0 21.02.2019Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2019 r. o 4,3% – prognozuje serwis WarcMiędzynarodowy serwis Warc przeanalizował wydatki reklamowe w 96 państwach. Według prognozy wzrosną one o 4,3% w 2019 r., co da kwotę 616 mld dol. Choć reklama internetowa nadal jest siłą napędową, rynek online wykazuje pewne oznaki słabości poza duopolem Google’a i Facebooka.
0 10 0 0 0 21.02.2019„Widzimy więcej” – kampania marki okularów Muscat z udziałem niepełnosprawnych dzieciMarka Muscat zajmująca się produkcją i dystrybucją okularów rozpoczęła akcję „Widzimy więcej”. W działania zaangażowała niepełnosprawne dzieci.
1 0 0 0 0 21.02.2019Ariel India zachęca matki, by uczyły synów uczestnictwa w domowych obowiązkachMarka Ariel w Indiach przygotowała kolejną odsłonę kampanii „Share the Load”. Tym razem zachęca kobiety, by uczyły swoich synów prac domowych.
1 0 0 0 0 21.02.2019„Surf pierze, Ty pachniesz!” – nowa odsłona kampanii marki środków do praniaDwa i pół roku od wprowadzenia na polski rynek marka środków do prania Surf zmienia strategię komunikacji. Towarzyszy temu kampania z udziałem Agnieszki Mrozińskiej. Zmiana jest częścią działań, które mają lepiej dopasować komunikację i ofertę do potrzeb polskich konsumentów. Od 2018 r. strategia brandu jest rozwijana lokalnie.
0 0 0 0 0 21.02.2019Agora i SFS Ventures nowymi udziałowcami Grupy EurozetCzech Media Invest zakończył proces negocjacji dotyczący sprzedaży swoich udziałów w Eurozet. Nabywcami zostały spółki Agora oraz SFS Ventures z siedzibą w Pradze.
0 0 0 0 0 20.02.2019MetLife powierza On Board Think Kong komunikację w mediach społecznościowychPrzedsiębiorstwo ubezpieczeniowe MetLife podejmuje współpracę z On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiadać za content marketing oraz komunikację marki w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku.