„Sport the Unexpected”, czyli dziwny taniec w spocie Reeboka
  • 1
  • 0
15.03.2019

„Sport the Unexpected”, czyli dziwny taniec w spocie Reeboka

Marka Reebok rozpoczęła kampanię „Sport The Unexpected”. Jak przekonuje, w centrum uwagi stawia w niej osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46155 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

2 miesiące temu

Spot rzeczywiście jest mocno inny. Tak jakby ktoś zachwycił się spotem S. Jonze dla Kenzo i próbował przenieść idee w świat promocji obuwia sportowego. Mam jednak wrażenie, że efektem jest coś, co zamiast zachwytu może wzbudzać... lęk. Oglądając spot miałem wciąż wrażenie uruchamiania w moim mózgu skryptów z filmów z gatunku horror.

15 marca 2019

14 marca 2019

  • 3
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
14.03.2019

„Wciąż jestem tym, kim byłem” – kampania Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową rozpoczęła kampanię „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ma ona uświadamiać, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej. W akcji udział wzięło troje ambasadorów: Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian. Zostali oni lektorami animowanych filmów.