Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2022 r.
  • 0
  • 9
10.02.2022

Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2022 r.

Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za styczeń 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2022

„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepach

Co skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W nowej kampanii sieć Lidl Polska przekonuje, że oprócz atrakcyjnych ofert cenowych proponuje klientom szereg innych udogodnień, które sprawiają, że kupujący z chęcią powrócą do jej sklepów.