Matki w spocie Nike promują kolekcję dla kobiet w ciąży
  • 1
  • 1
18.03.2021

Matki w spocie Nike promują kolekcję dla kobiet w ciąży

Marka Nike zaprezentowała spot „The Toughest Athletes”. Pokazuje w nim siłę kobiet w czasie niezwykłego etapu ich życia, jakim jest ciąża i wczesne macierzyństwo. Promuje tym samym kolekcję M dla kobiet w ciąży.

Film pokazuje związki między sportem i macierzyństwem. Matki w spocie Nike to ponad 20 kobiet z całego świata, będących na różnych etapach ciąży i czasu po porodzie. W reklamie występują m.in. Serena Williams, Alex Morgan, Perri Edwards, Bianca Williams, Shelly Ann Fraser-Pryce i Nia Ali, ale i zwykłe kobiety, które wkrótce zostaną matkami.

Nakręcony podczas pandemii film „The Toughest Athletes” został skompilowany z ponad 22 godzin intymnych materiałów filmowych nakręconych przez matki oraz ich przyjaciół i rodziny.

Marka we współpracy z Jane Wake, ekspertką od ćwiczeń przed i po porodzie, stworzyła też cztery zestawy ćwiczeń z przewodnikiem audio w aplikacji Nike Run Club specjalnie dla kobiet w ciąży.

Kolekcja M dostępna jest na razie w Ameryce Północnej, Europie i Afryce za pośrednictwem strony WWW. Do końca 2021 r. pojawi się na wybranych rynkach Azji i Ameryki Łacińskiej.

  • 1
matki w spocie Nike

Matki w spocie Nike

18 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.