Sportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisure - Marketing przy Kawie
Sportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisureSportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisureSportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisureSportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisure
Sportowy styl pasuje dziś wszędzie (fot. Pixabay)

Sportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisure

Sportowy biustonosz kontra glam lingerie. Przyczyną wojny jest zjawisko athleisure
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Życie w stylu slow: zainteresowanie ekologią, zdrowym odżywianiem i sportami – to właśnie źródło coraz większych problemów marki Victoria’s Secret. Bycie atrakcyjną od pewnego czasu wiąże się z byciem fit. To zaś przestaje łączyć się z zakładaniem eleganckiej bielizny.

Athleisure – to zjawisko stało się przyczyną rozterek amerykańskiej marki Victoria’s Secret. Zgodnie z tym trendem w modzie ubrania sportowe można nosić nie tylko podczas uprawiania sportów. Nie jest żadnym zgrzytem chodzenie w takich strojach zarówno do pracy, na niezobowiązujące spotkania, jak i nawet na eleganckie kolacje.

Projektujący w tym trendzie stawiają przede wszystkim na wygodę, funkcjonalność oraz nieoczywiste łączenie stylów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to