Adidas prezentuje nagie piersi w nowej kampanii promującej różnorodność i biustonosze
  • 0
  • 2
9.02.2022

Adidas prezentuje nagie piersi w nowej kampanii promującej różnorodność i biustonosze

Marka Adidas rozpoczęła kampanię „Wsparcie to podstawa”. Promuje w niej biustonosze sportowe, a jednocześnie podkreśla wartość różnorodności. Na stronie firmy widnieje banner reklamowy ze zdjęciem 41 par nagich kobiecych piersi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 lutego 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2022

„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepach

Co skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W nowej kampanii sieć Lidl Polska przekonuje, że oprócz atrakcyjnych ofert cenowych proponuje klientom szereg innych udogodnień, które sprawiają, że kupujący z chęcią powrócą do jej sklepów.