Czy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentówCzy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentówCzy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentówCzy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentów
Zapach świeżego pieczywa na miejscu w sklepie – tego nie zapewni e-handel (fot. Pixabay)

Czy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentów

Czy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentów
Marlena Franciszkiewicz

Marlena Franciszkiewicz

-

research project manager, Neurohm

Marlena Franciszkiewicz

Marlena Franciszkiewicz

research project manager
Neurohm

Absolwentka psychologii biznesu na Uniwersytecie SWPS. Badaniami rynku zajmuje się od ponad 7 lat. Jest odpowiedzialna za kompleksową realizację projektów badawczych z zakresu marketingu oraz badań pracowników dla klientów czołowych marek w Polsce i na świecie. Koordynuje projekty badawcze dla zagranicznych partnerów. Zdobyła doświadczenie, prowadząc projekty z sektorów rynku takich jak farmacja, bankowość, ubezpieczenia, FMCG.

Ostatni rok wymusił na nas totalną zmianę dotychczasowego życia. Musieliśmy zaadaptować się do nowych, pandemicznych warunków. Paradoksalnie, choć mamy więcej wolnego czasu, towarzyszy temu mniej okazji do spędzenia go poza domem. Mimo że staramy się pracować, studiować i relaksować tak samo jak wcześniej – każda z tych aktywności przybrała obecnie nieco inną formę. Co będzie pod tym względem dalej? Warto próbować to przewidzieć, przeprowadzając badania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się