Biedronka uruchamia loterię, w której do wygrania jest mieszkanie - Marketing przy Kawie
Biedronka uruchamia loterię, w której do wygrania jest mieszkanie
  • 3
  • 3
8.02.2022

Biedronka uruchamia loterię, w której do wygrania jest mieszkanie

7 lutego Biedronka rozpoczęła loterię, w której pula nagród wynosi prawie 28 mln zł. Pięćdziesięciu zwycięzców otrzyma po 500 tys. zł na zakup mieszkania lub domu. Wygrać może każdy klient, który od 7 lutego do 16 kwietnia zrobi zakupy z aktywną kartą Moja Biedronka w jednym ze sklepów sieci za co najmniej 99 zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2022

Ponad 5 mln zł z NCBR dla EpicVR na rozwiązanie dla użytkowników metaverse

EpicVR – producent gier virtual reality (VR) oraz twórca technologii i aplikacji VR/AR – podpisał umowę na finansowanie z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W ramach projektu „Innowacyjne samouczące narzędzie ułatwiające projektowanie trybu multiplayer w aplikacjach VR” krakowska spółka otrzyma ponad 5 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na stworzenie narzędzia dla twórców i użytkowników metaverse.