0 1 0 21.10.2022Generacja Z w Polsce – bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń. Wyniki badaniaMłodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16–24 lat, przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.
0 7 0 21.10.2022Captain Morgan Escape Room – gra online z raperem B.R.O.W październiku marka rumu Captain Morgan (Diageo) udostępniła grę Escape Room, która przenosi gracza w realia domówek sprzed trzydziestu lat i stawia przed nim zadania. W rozwiązywaniu zagadek pomaga ambasador marki, raper i producent muzyczny B.R.O. – autor hitu ostatniego lata „Jeszcze będzie pięknie”, będącego jednocześnie soundtrackiem w grze.
1 1 0 21.10.2022Kiedy „ja” zmienia się w „my”. Reklama pożyczki Banku MillenniumReklama telewizyjna Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium dla klientów indywidualnych pokazuje ważne momenty życia. Takie jak oświadczyny, ślub czy urządzanie wspólnego mieszkania.
0 1 0 21.10.2022Google wprowadza narzędzie do personalizacji reklam – Moje Centrum ReklamMoje Centrum Reklam Google pozwala na większą kontrolę reklam, blokowanie oraz personalizowanie informacji, na bazie których wyświetlane są reklamy w wyszukiwarce, na YouTube oraz w karcie Discover.
2 1 0 21.10.2022Dawid Podsiadło zbierał reakcje przechodniów na swoją nową płytę21 października debiutuje nowa płyta Dawida Podsiadły „Lata Dwudzieste”. W ramach promocji albumu artysta pytał losowych przechodniów o opinie na temat różnych utworów. W akcji pomagał mu Radosław Kotarski.
0 20 0 21.10.2022„Naturalnie Niemcy” – murale Niemieckiej Centrali Turystyki w sześciu miastachRusza kampania muralowa „Naturalnie Niemcy”, na którą składa się 10 murali redukujących zanieczyszczenia powietrza. Zobaczymy ją w sześciu miastach – Warszawie, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Gdańsku, Katowicach i we Wrocławiu. Kampanię prowadzi Niemiecka Centrala Turystyki.
0 1 0 20.10.2022Ford przenosi globalną obsługę reklamową do Wieden+KennedyFirma Ford powierzyła agencji reklamowej Wieden+Kennedy globalną obsługę reklamową. Zdecydowała się na nawiązanie współpracy bez formalnego przetargu. Dotychczas globalny budżet marki należał do BBDO.
2 1 0 20.10.2022Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkowąKampania Super-Pharm pod hasłem „Każdy jest Inny. Każdy jest Super” ma podkreślić pozycjonowanie sklepów marki jako miejsc, w których każdy może poczuć się dobrze i znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty. Niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.
0 18 0 20.10.2022#ToTylkoPłeć. Przedsiębiorcze Polki o (nie)równości w biznesieKampania #ToTylkoPłeć to inicjatywa polskich bizneswomen, które, we współpracy z Centrum Praw Kobiet, chcą zwrócić uwagę na nadal istniejące nierówności ze względu na płeć na polskim rynku pracy.
0 2 0 20.10.2022IndaHash przejęta przez ArabyAdsPlatforma do automatyzacji współpracy z influencerami IndaHash podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego spółki przez firmę z sektora adtech w regionie MENA – ArabyAds. Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością IndaHash.