„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorców
  • 1
  • 2
1.02.2021

„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorców

PKO Bank Polski wystartował z kampanią Konta dla Młodych i Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach prowadzone są równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe 360 stopni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2021

Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)

Trzeci kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do tego samego okresu 2019 r. Choć całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. była jeszcze nieznacznie ujemna (-0,4%), w poszczególnych miesiącach widoczny jest wyraźny trend wzrostowy i czwarty kwartał mógł ostatecznie zaowocować wynikiem dodatnim.