„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorców
  • 1
  • 2
1.02.2021

„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorców

PKO Bank Polski wystartował z kampanią Konta dla Młodych i Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach prowadzone są równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe 360 stopni.

Idea kampanii opiera się na obserwacji, że bank towarzyszy nam w codziennym życiu, nawet gdy nie zdajemy sobie z tego sprawy. Dostarcza usługi i rozwiązania, które pomagają na co dzień. PKO BP zwraca się do młodych, promując konto dla nich i jednocześnie pokazując bank działający w tle. W spocie wizerunkowym widać, jak funkcje konta, takie jak m.in. płatności zbliżeniowe smartfonem, kartą czy Blikiem są wykorzystywane w codziennym życiu.

To, jak zetki korzystają z finansów na co dzień, pokazuje, że z bankiem mają więcej wspólnego, niż im się wydaje. I w spocie, i w życiu bank działa w tle, ułatwiając młodym budowanie relacji w ekipie. A w ekipie każdy daje coś od siebie – mówi Adam Zdeb, dyrektor kreatywny agencji Artegence, która przygotowała kampanię.

W kampanii telewizyjnej Konta Firmowego ukazane są korzyści dla przedsiębiorców, takie jak możliwość skorzystania z pomocy wideodoradcy PKO Banku Polskiego oraz możliwość otwarcia działalności i konta firmy w aplikacji bankowej IKO. W ramach działań 360 stopni w Internecie będą promowane też inne funkcje konta, takie jak e-księgowość, debet na koncie, podpis kwalifikowany czy karta wielowalutowa.

Pod hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” przygotowano wizerunkowy spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampania Konta dla Młodych obejmuje działania wizerunkowe i sprzedażowe w Internecie: OLV (spot wizerunkowy oraz spoty sprzedażowe), display, SoMe i POS na wybranych witrynach placówek banku. Kampania Konta Firmowego natomiast obejmuje sprzedażowy spot telewizyjny, działania w Internecie (display, SoMe) oraz POS na wybranych witrynach placówek banku.

  • 2
PKO BP zwraca się do młodych oraz do przedsiębiorców

PKO BP zwraca się do młodych oraz do przedsiębiorców

PKO BP zwraca się do młodych oraz do przedsiębiorców

1 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2021

Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)

Trzeci kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do tego samego okresu 2019 r. Choć całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. była jeszcze nieznacznie ujemna (-0,4%), w poszczególnych miesiącach widoczny jest wyraźny trend wzrostowy i czwarty kwartał mógł ostatecznie zaowocować wynikiem dodatnim.