0 1 0 0 0 30.04.2021Kamil Grosicki twarzą kampanii marki SolektroSolektro, firma działająca w sektorze odnawialnych źródeł energii, rozpoczyna współpracę z Kamilem Grosickim. Sportowiec będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku.
0 5 0 0 0 30.04.2021Jak Polacy spędzają czas wolny w pandemii? Wyniki badaniaBrakuje nam przede wszystkim podróży, wolności i jedzenia w restauracjach. Za spotkaniami poza miejscem zamieszkania najbardziej tęsknią osoby poniżej 25. roku życia. Najczęściej wybierane rozrywki w pandemii to imprezy w gronie bliskich, oglądanie filmów i seriali oraz korzystanie z mediów społecznościowych. Prawie co trzeci z ankietowanych sięga obecnie po gry planszowe. To niektóre wnioski z badania „Czas wolny” zrealizowanego na zlecenie marki Wyborowa.
0 1 0 0 0 30.04.2021„Po co Ci logo” – ukazał się ciąg dalszy poradnika autorstwa Andrzeja-Ludwika WłoszczyńskiegoWłaśnie ukazała się kontynuacja e-booka „Po co Ci logo” autorstwa grafika, ilustratora i projektanta Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Może służyć jako podręcznik oraz źródło refleksji na temat zagadnień związanych z projektowaniem logotypów.
0 1 0 0 0 29.04.2021SalesManago nawiązuje partnerstwo technologiczne z GoogleFirma SalesManago rozpoczęła partnerską współpracę z Google. Pierwszą wspólną inicjatywą jest udostępnienie Cinderella AI – narzędzia do wyszukiwania i rekomendowania produktów dla e-commerce. Zostało ono stworzone na bazie rozwiązania SalesManago oraz Google AI Visual Search Engine.
0 2 0 0 0 29.04.2021Przychody Alphabetu za I kwartał 2021 r. powyżej oczekiwańAlphabet, firma macierzysta Google, odnotował wyższe przychody za I kwartał, niż szacowali analitycy. Wzrost nastąpił w wyniku ożywienia w reklamie.
1 1 0 0 0 29.04.2021WieśMac w filharmonii w kampanii McDonald’s PolskaMcDonald’s Polska rozpoczął kampanię promującą burgery WieśMac w wersji z wędzonym serem i sosem chrzanowym. Spot, w którym ukazano wizytę bohaterów w filharmonii, spotkał się jednak z krytyką.
1 1 0 0 0 29.04.2021Drużyna hokejowa ze Szwajcarii wysłała kibicom butelki z wodą ze stopionego lodu z lodowiskaZ powodu pandemii tysiące wydarzeń sportowych na całym świecie zostało odwołanych. Drużyna hokejowa ZSC Lions podarowała na pamiątkę swoim kibicom butelki z wodą ze stopionego lodu z lodowiska.
0 7 0 0 0 29.04.2021Firma Profbud przeniosła łódzki mural do wnętrza budynku„Art Mural Challenge” to akcja zorganizowana przez firmę Profbud w 2018 r. Przyciągnęła wielu zwolenników street artu z całej Polski. Zwycięska praca Marcina Czai, która została wykonana na jednej ze ścian łódzkich kamienic, po kilku latach doczekała się reaktywacji i nowej odsłony. Tym razem wewnątrz budynków Osiedla Primo.
1 2 0 0 0 29.04.2021Kampania Dobroplastu z udziałem Kamila GrosickiegoKamil Grosicki został twarzą producenta stolarki okiennej Dobroplast. Z początkiem maja ruszy pierwsza odsłona kampanii z jego udziałem. Jej hasło to „Okna dbające o dom”. Działania prowadzone będą m.in. w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 28.04.2021Polityczni influencerzy bardziej wpływowi niż marki – pokazało badanie firmy GraylingGrayling zaprezentował wyniki ogólnoeuropejskiego badania na temat sposobu, w jaki politycy korzystają z mediów społecznościowych. Analizie pod kątem płci, wieku czy przynależności partyjnej poddano prawie 3 mln postów opublikowanych w 2020 r. na Twitterze, Facebooku i Instagramie przez parlamentarzystów z 17 krajów europejskich, w tym Polski.