Tarcza antykryzysowa 3.0 wprowadza nowy „podatek” od serwisów VoD – stanowisko IAB Polska i BCC
  • 0
  • 1
30.04.2020

Tarcza antykryzysowa 3.0 wprowadza nowy „podatek” od serwisów VoD – stanowisko IAB Polska i BCC

IAB Polska i Business Center Club zaprezentowały swoje stanowisko w sprawie przygotowywanej nowelizacji ustawy o kinematografii. Zakłada ona, że serwisy VoD będą musiały zapłacić na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej 1,5% uzyskanego w Polsce przychodu z tytułu opłat za dostęp do usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50681 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 kwietnia 2020

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2020

„Nic nie może wiecznie trwać”, „Mydło wszystko umyje”, „Przeżyj to sam” – plakaty w przestrzeni miejskiej Łodzi

Z powodu pandemii z krajobrazu miejskiego zniknęły imprezy, pokazy filmowe, wystawy, festiwale, koncerty, a teatry są zamknięte. Charakterystyczne kolorowe słupy, które były źródłem informacji, gdzie warto pójść i co się dzieje, od kilku tygodni stoją puste lub zdobią je plakaty odwołanych marcowych wydarzeń. Tymczasem na ulicach Łodzi pojawiają się kolorowe graffiti.

29 kwietnia 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2020

Reklamy związane z koronawirusem zyskują 9% więcej uwagi. Badanie firmy Lumen

Wiele marek dostosowuje przekaz reklamowy do trwającej pandemii i stara się reagować na zmieniające się priorytety konsumentów. Okazuje się, że podjęcie tego wysiłku ma sens. Według badania eyetrackingowego firmy Lumen reklamy dostosowane do kryzysu Covid-19 zyskują ponad 9% więcej uwagi niż norma sprzed kryzysu. Z kolei reklamy, których nie dostosowano do obecnej sytuacji, przyciągają prawie 5% mniej uwagi.