Kia rezygnuje z Super Bowl i rozwija inicjatywy charytatywne - Marketing przy Kawie
Kia rezygnuje z Super Bowl i rozwija inicjatywy charytatywne
  • 1
  • 1
1.02.2021

Kia rezygnuje z Super Bowl i rozwija inicjatywy charytatywne

Po ponad dziesięciu latach obecności na Super Bowl Kia Motors America rezygnuje z 55. finału. Zamiast tego planuje rozszerzenie działalności charytatywnej na rzecz młodzieży w Ameryce. Szczegóły nowych inicjatyw zostaną ujawnione 4 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lutego 2021

  • 2
  • 4
  • 0
1.02.2021

„Kolorowy wiatr” w wykonaniu Zalewskiego i Smolika – ekomanifest promujący nową serię przyrodniczą BBC Earth

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC Earth wspólnie z Krzysztofem Zalewskim i Smolikiem postanowiła tchnąć nową energię w utwór, który dla wielu był pierwszym manifestem ekologicznym i muzycznym hołdem oddanym naturze. Nowa aranżacja utworu „Kolorowy wiatr” z filmu „Pocahontas” w zestawieniu z ujęciami z serii mają przypominać o nietracącym na aktualności przesłaniu, że nasz świat nie jest nam dany na zawsze. Jeżeli chcemy go ocalić, musimy sobie przypomnieć, jak żyć z nim w harmonii.

29 stycznia 2021