Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)
  • 0
  • 1
1.02.2021

Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)

Trzeci kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do tego samego okresu 2019 r. Choć całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. była jeszcze nieznacznie ujemna (-0,4%), w poszczególnych miesiącach widoczny jest wyraźny trend wzrostowy i czwarty kwartał mógł ostatecznie zaowocować wynikiem dodatnim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 lutego 2021

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2021

„Kolorowy wiatr” w wykonaniu Zalewskiego i Smolika – ekomanifest promujący nową serię przyrodniczą BBC Earth

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC Earth wspólnie z Krzysztofem Zalewskim i Smolikiem postanowiła tchnąć nową energię w utwór, który dla wielu był pierwszym manifestem ekologicznym i muzycznym hołdem oddanym naturze. Nowa aranżacja utworu „Kolorowy wiatr” z filmu „Pocahontas” w zestawieniu z ujęciami z serii mają przypominać o nietracącym na aktualności przesłaniu, że nasz świat nie jest nam dany na zawsze. Jeżeli chcemy go ocalić, musimy sobie przypomnieć, jak żyć z nim w harmonii.

29 stycznia 2021