Belgijski supermarket przyznaje każdemu produktowi ocenę zrównoważonego rozwoju
  • 0
  • 2
1.02.2021

Belgijski supermarket przyznaje każdemu produktowi ocenę zrównoważonego rozwoju

Belgijski supermarket ekologiczny Färm oznaczył dostępne na półkach produkty stopniem zrównoważonego rozwoju. Ma to pomóc klientom w dokonywaniu przemyślanych wyborów przy zakupie żywności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50681 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2021

Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)

Trzeci kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do tego samego okresu 2019 r. Choć całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. była jeszcze nieznacznie ujemna (-0,4%), w poszczególnych miesiącach widoczny jest wyraźny trend wzrostowy i czwarty kwartał mógł ostatecznie zaowocować wynikiem dodatnim.

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2021

„Kolorowy wiatr” w wykonaniu Zalewskiego i Smolika – ekomanifest promujący nową serię przyrodniczą BBC Earth

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC Earth wspólnie z Krzysztofem Zalewskim i Smolikiem postanowiła tchnąć nową energię w utwór, który dla wielu był pierwszym manifestem ekologicznym i muzycznym hołdem oddanym naturze. Nowa aranżacja utworu „Kolorowy wiatr” z filmu „Pocahontas” w zestawieniu z ujęciami z serii mają przypominać o nietracącym na aktualności przesłaniu, że nasz świat nie jest nam dany na zawsze. Jeżeli chcemy go ocalić, musimy sobie przypomnieć, jak żyć z nim w harmonii.