Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” Carlsberga
  • 1
  • 4
18.06.2019

Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” Carlsberga

Rusza trzecia edycja kampanii „Trzeźwo myślę”, organizowanej przez Carlsberga. Ma edukować konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2019

Wartość emocjonalna sponsoringu sportu i kultury rośnie – badanie ARC

W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Wyższy niż 10 lat temu jest także odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. Obecnie najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami są PKN Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.