Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” Carlsberga
  • 1
  • 4
18.06.2019

Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” Carlsberga

Rusza trzecia edycja kampanii „Trzeźwo myślę”, organizowanej przez Carlsberga. Ma edukować konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Tegoroczna odsłona „Trzeźwo myślę” obejmie szeroką współpracę z mediami oraz ambasadorami. Twarzami kampanii są:

  • Vienio – warszawski raper i kucharz,
  • Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl,
  • Katarzyna Bigos – znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.

Bohaterowie filmów w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują, czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z ambasadorami zobaczymy w okresie trwania kampanii na serwisach Haps.pl, Moto.pl oraz Myfitness.pl. Kampania startuje już w połowie czerwca i potrwa do końca wakacji.

Kampanii towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Med i Medicover oparte na wynikach zrealizowanego w 2018 r. badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.

Strategię komunikacji kampanii „Trzeźwo myślę” przygotowała agencja Big Picture, która pozyskała w marcu do grona swoich klientów markę Carlsberg w zakresie obsługi tej akcji. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Realizacją kampanii zajmuje się Grupa Agora, która jest też jej oficjalnym partnerem mediowym.

  • 4

Karolina Pilarczyk

Katarzyna Bigos

Vienio

18 czerwca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2019

Wartość emocjonalna sponsoringu sportu i kultury rośnie – badanie ARC

W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Wyższy niż 10 lat temu jest także odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. Obecnie najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami są PKN Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.