Szymon bankowy showSzymon bankowy showSzymon bankowy showSzymon bankowy show

Szymon bankowy show

Szymon bankowy show
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Szymon Majewski został właśnie twarzą kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Najpopularniejszy satyryk ostatnich dwóch dekad ma sprawić, że Polaków rozbawią reklamy banku, a dzięki temu odświeżyć tę najcenniejszą polską markę finansową. Wszystko za całkiem poważne pieniądze.

Informacja o występie Szymona Majewskiego w reklamie wywołała tak duży odzew w mediach, że i bez żadnej późniejszej kampanii szum z marką w tle byłby rekordowy.

Showman, dziennikarz radiowy i telewizyjny Radia Zet, TVP, Canal+ i TVN, gdzie od sześciu lat prowadzi autorski program Szymon Majewski Show, wielokrotny laureat Telekamer i Wiktorów – można go uznać za czołowego zabawiacza Polski ostatnich dwóch dekad.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się