Kultura i sztuka, nie tylko sport. Niedoceniane obszary sponsoringuKultura i sztuka, nie tylko sport. Niedoceniane obszary sponsoringuKultura i sztuka, nie tylko sport. Niedoceniane obszary sponsoringuKultura i sztuka, nie tylko sport. Niedoceniane obszary sponsoringu
Zarówno sponsoring sportu, jak i kultury to relacja obopólnie korzystna (fot. Photogenica)

Kultura i sztuka, nie tylko sport. Niedoceniane obszary sponsoringu

Kultura i sztuka, nie tylko sport. Niedoceniane obszary sponsoringu
Kamil Tonkowicz

Kamil Tonkowicz

-

CEO, TKM Group

Kamil Tonkowicz

Kamil Tonkowicz

CEO
TKM Group

Co zyskuje firma, decydując się na objęcie mecenatem działań pozabiznesowych wspierających kulturę i sztukę? Przede wszystkim wizerunek marki odpowiedzialnej społecznie, a także godnej zaufania i sympatii oraz prestiżowej. Pod warunkiem oczywiście, że trafnie dobierze beneficjenta swoich przedsięwzięć, a jej zaangażowanie nie zakończy się na jednorazowej kampanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja