Sport potrzebuje sponsoringu – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
12.02.2019

Sport potrzebuje sponsoringu – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie. Zmalał natomiast odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, iż dana firma jest sponsorem, spowodował, że zainteresował się jej ofertą – wynika z badania „Sponsoring monitor 2018” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 lutego 2019