„Teraz by Aviva” – kampania nowej marki ubezpieczeniowej - Marketing przy Kawie
„Teraz by Aviva” – kampania nowej marki ubezpieczeniowej
  • 4
  • 0
18.06.2019

„Teraz by Aviva” – kampania nowej marki ubezpieczeniowej

Rusza kampania wprowadzająca nową markę Teraz by Aviva. Oferta pod tą marką ma pozwalać na zakup ubezpieczenia autocasco na określony czas: kilka godzin, weekend albo na czas urlopu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55941 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 czerwca 2019

17 czerwca 2019