Firma Oriflame rozpoczęła kampanię ze streamerami na platformie Twitch
  • 0
  • 1
24.04.2024

Firma Oriflame rozpoczęła kampanię ze streamerami na platformie Twitch

Oriflame rozpoczęło swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch w ramach nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Siedmioro polskich streamerów zachęca młodych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc.

W świecie gamingu gracze dążą do osiągania wyższych poziomów i pokonywania kolejnych przeszkód. Streamerzy pokazują więc, jak przezwyciężają trudności na drodze do „szczęśliwych miejsc” i realizacji swoich celów. W kampanii Oriflame biorą udział polscy streamerzy na Twitchu:

  • Paulina Gorczyńska (@shini_waifu),
  • Dominika Nguyen Van (@maailinh),
  • Dawid Bączkowicz (@bonkol),
  • Patrycja Wesołowska (@wpatka),
  • Nikola Szczudlińska (@namaenonaii),
  • Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Każdy z twórców podczas transmisji na żywo poprzez unboxing prezentuje wybrane przez siebie produkty marki. Dodatkowo, poprzez linki na chacie, zaprasza widzów do dołączenia do Klubu Oriflame. Na każdego nowego członka czeka tam 15% zniżki na pierwsze zakupy i 15% cashbacku na kolejne.

Cele kampanii to:

  • rozszerzanie obecności marki w segmencie cyfrowym,
  • zwiększanie zaangażowania wśród młodszych konsumentów, którzy poszukują produktów i marek beauty online.

– Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami – mówi Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Kampania realizowana na platformie Twitch jest wspierana na Instagramie i TikToku, gdzie influencerzy dzielą się dodatkowymi treściami wideo.

Agencja Stor9_ odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Działania na Twitchu uzupełnione są zautomatyzowaną kampanią w inStreamly, w której wyświetlane są kreacje kampanii. W działaniach udział biorą setki streamerów.

  • 1
Oriflame rozpoczęła kampanię ze streamerami na platformie Twitch

Firma Oriflame rozpoczęła kampanię ze streamerami na platformie Twitch

24 kwietnia 2024