Gwiazdy telewizji odkrywają YouTubeGwiazdy telewizji odkrywają YouTubeGwiazdy telewizji odkrywają YouTubeGwiazdy telewizji odkrywają YouTube
Na YouTube można nadawać na własnych zasadach (źr. SzymonMajewskiSam)

Gwiazdy telewizji odkrywają YouTube

Gwiazdy telewizji odkrywają YouTube
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

W ciągu najbliższych lat średni czas przeznaczany na konsumpcję wideo online będzie znacznie dłuższy niż ten spędzany przed telewizorem. To oznacza, że gwiazdy małego ekranu muszą szybko przerzucić się na obecność na internetowych łączach – o ile dalej chcą być na topie.

W tym roku przed telewizorem spędzimy średnio 170 minut dziennie, a przeglądanie Internetu zajmie nam 140 minut. Ale już w 2019 roku różnica w czasie poświęcanym na te aktywności będzie zaledwie 7-minutowa.

Młodsze pokolenie ceni mobilność. Telewizor zaś, zamiast z oglądaniem programów i filmów, zaczyna bardziej kojarzyć się z urządzeniem, do którego podłącza się konsolę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja