W ciągu najbliższych lat średni czas przeznaczany na konsumpcję wideo online będzie znacznie dłuższy niż ten spędzany przed telewizorem. To oznacza, że gwiazdy małego ekranu muszą szybko przerzucić się na obecność na internetowych łączach – o ile dalej chcą być na topie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W tym roku przed telewizorem spędzimy średnio 170 minut dziennie, a przeglądanie Internetu zajmie nam 140 minut. Ale już w 2019 roku różnica w czasie poświęcanym na te aktywności będzie zaledwie 7-minutowa.
Młodsze pokolenie ceni mobilność. Telewizor zaś, zamiast z oglądaniem programów i filmów, zaczyna bardziej kojarzyć się z urządzeniem, do którego podłącza się konsolę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.