3 1 0 0 0 28.05.2019Kampania wprowadzająca na polski rynek LendoRusza kampania skandynawskiej firmy pożyczek online – Lendo. Obecna już w kilku krajach Europy marka wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu fintech.
0 2 0 0 0 28.05.2019Carlsberg sponsorem FC Liverpool przez kolejne 5 latMarka Carlsberg i klub FC Liverpool przedłużyły partnerstwo o 5 lat. Marka będzie oficjalnym piwem drużyny do końca sezonu 2023/2024.
0 0 0 0 0 28.05.2019Adamed Pharma przedłuża umowę z Value MediaAdamed Pharma rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów tradycyjnych. Firma przedłużyła współpracę z domem mediowym Value Media (Group One).
0 2 0 0 0 28.05.2019Burger King z okazji Dnia Burgera wprowadza Whopperatora z pięcioma kawałkami mięsa28 maja obchodzony jest Dzień Burgera. Z tej okazji Burger King przygotował Whopperatora. To burger, w którym znajduje się 5 kawałków grillowanej wołowiny.
0 14 0 0 0 28.05.2019W Warszawie zagościły zaczytane ławkiPrzed Pałacem Kultury i Nauki mieszkańcy Warszawy mogą skorzystać z zaczytanych ławek stworzonych przez fundację Zaczytani.org. Zostały one zaprojektowane przez polskich aktorów, wokalistów oraz artystów. 25 maja odbyła się inauguracja wystawy, podczas której można było wziąć udział w różnorodnych aktywnościach czytelniczych.
0 0 0 0 0 28.05.2019Polskie Koleje Linowe obsługiwane w social media przez Schulz Brand FriendlyPolskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social media z Schulz Brand Friendly. Od początku maja agencja obsługuje 9 profili w mediach społecznościowych należących do PKL.
0 1 0 0 0 28.05.2019Badania sąsiedzkich relacji – kolejny etap kampanii „Amica for others”93% Polaków deklaruje, że potrzebne jest utrzymywanie relacji z sąsiadami. Zaledwie 6% przyznaje, że nie ma ani jednego zaprzyjaźnionego sąsiada. 82% badanych twierdzi, że w ogóle nie kłóci się z sąsiadami. Marka Amica przyjrzała się relacjom sąsiedzkim w dużych i mniejszych miastach. Badanie zrealizowało Centrum Badań Społecznych Fundacji UAM w Poznaniu.
0 5 0 0 0 27.05.2019Z wózka zakupowego na Wielki Wóz. Platforma Shoper z nową identyfikacją wizualnąShoper chce pokazać, że nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i może stanowić dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu. Wszystko to stara się zawrzeć w nowej identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 27.05.2019BMW rozszerza markę na hulajnogi elektryczneBMW rozszerza markę o hulajnogi elektryczne. Liczy na udziały w tym rosnącym segmencie transportu miejskiego.
0 1 0 0 0 27.05.2019Rusza Madogz – nowa agencja digital & PRMadogz to nowa agencja, która specjalizuje się w komunikacji digitalowej i PR-owej. Jej nazwa ma nawiązywać do bogatego doświadczenia założycieli, którzy sami siebie nazywają „psami reklamy”.