Klient pod opieką markiKlient pod opieką markiKlient pod opieką markiKlient pod opieką marki
Pomagać klientom w byciu odpowiedzialnymi (fot. Heineken)

Klient pod opieką marki

Klient pod opieką marki
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Używaj naszych produktów z głową – tak brzmi przesłanie najnowszych kampanii Samsunga i Heinekena. Dbanie o bezpieczeństwo konsumenta to nie tyle spontaniczny gest dobrej woli, ile kluczowy element strategii marketingowych firm. Troska o klienta jest niezwykle nośnym wątkiem w marketingu.

Żadna marka nie chce, by jej produkty postrzegane były jako zagrażające życiu lub zdrowiu konsumenta. Przed szczególnie dużym wyzwaniem stają producenci artykułów, które potencjalnie mogą takie niebezpieczeństwo stwarzać. Na przykład używek czy urządzeń mobilnych (te mogą rozpraszać uwagę).

Aby poradzić sobie z tym problemem, marki organizują kampanie, które nieco zaskakują.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się