Używaj naszych produktów z głową – tak brzmi przesłanie najnowszych kampanii Samsunga i Heinekena. Dbanie o bezpieczeństwo konsumenta to nie tyle spontaniczny gest dobrej woli, ile kluczowy element strategii marketingowych firm. Troska o klienta jest niezwykle nośnym wątkiem w marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Żadna marka nie chce, by jej produkty postrzegane były jako zagrażające życiu lub zdrowiu konsumenta. Przed szczególnie dużym wyzwaniem stają producenci artykułów, które potencjalnie mogą takie niebezpieczeństwo stwarzać. Na przykład używek czy urządzeń mobilnych (te mogą rozpraszać uwagę).
Aby poradzić sobie z tym problemem, marki organizują kampanie, które nieco zaskakują.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.