Używana odzież na Zalando
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 13
21.09.2020

Używana odzież na Zalando

Klienci Zalando w Niemczech i Hiszpanii mogą kupować i sprzedawać używaną odzież bezpośrednio na platformie. Wkrótce dołączą do nich klienci z Belgii, Francji, Holandii i Polski.

Zaanonsowana w lutym 2020 r. oferta skierowana jest zarówno do klientów, którzy chcą kupować, jak i do tych, którzy zamierzają sprzedawać używane artykuły. Została przygotowana spójnie z wyglądem i wrażeniami znanymi z platformy Zalando. W październiku oferta pre-owned zostanie uruchomiona także w Belgii, Francji, Holandii i Polsce.

Zainteresowanie odzieżą używaną jest duże i ciągle rośnie, szczególnie wśród milenialsów. Jednocześnie klientom brakuje łatwej i rzetelnej usługi, która łączy w sobie bezproblemową sprzedaż artykułów, które przestali już nosić, z przyjemnymi doświadczeniami zakupów odzieży używanej online. Wraz z uruchomieniem oferty pre-owned Zalando zostanie pierwszą platformą modową, która oferuje tak proste rozwiązanie i kompleksowo zaspokaja potrzeby klientów w tym zakresie – mówi Torben Hansen, wiceprezes Zalando ds. e-commerce.

Pre-owned ma umożliwić klientom łatwą sprzedaż artykułów bezpośrednio na Zalando. Będą mogli skorzystać z darmowej wysyłki. Dla ułatwienia zarządzania garderobą również funkcja listy życzeń w Fashion Store została zaktualizowana.

Klienci od razu mogą zobaczyć teraz wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać artykuły kupione gdzie indziej. Dzięki temu mogą je sprzedać w kilku kliknięciach. Po sprzedaży odzieży klienci mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową na Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcą wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych: Czerwony Krzyż lub WeForest.

Wszystkie artykuły używane oferowane na Zalando będą sprawdzane pod kątem jakości i staną się asortymentem dostępnym dla klientów. Zgodnie z polityką Zalando w zamówieniach z kategorii pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.

Uruchomieniu oferty pre-owned towarzyszyć będzie kampania marketingowa zatytułowana „Lead the [ex]change” („Wprowadź wy(z-)mianę”). Zachęca ona klientów do sprzedawania, znajdowania i nadawania nowego stylu wyjątkowym produktom z obszaru mody. Kampania prowadzona będzie w kanałach Zalando i w mediach społecznościowych na wszystkich sześciu rynkach oferty odzieży używanej.

  • 13
używana odzież

Używana odzież w ofercie Zalando

21 września 2020

18 września 2020