H&M Group uruchamia second handy
  • 0
  • 1
18.10.2019

H&M Group uruchamia second handy

H&M Group nabyła 70% udziałów w Sellpy – start-upie umożliwiającym odsprzedawanie używanej odzieży. Koncern od początku 2019 r. testuje w Szwecji sklepy z odzieżą z drugiej ręki.

Inwestujemy w Sellpy, ponieważ wierzymy w tę firmę i jej założycieli. Ma ona unikalny model biznesowy, który idealnie współgra z wizją H&M Group – mówi Nanna Andersen, head of the Co:Lab w H&M Group.

Start-up powstał w 2014 r. w Szwecji. Z pomocą H&M Group przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji. Zacznie od Niemiec.

Moda z drugiej ręki to obecnie prężnie rozwijający się biznes. Świadomi klienci starają się dać nowe życie starym ubraniom, odsprzedając je, poddając recyklingowi lub używając ponownie.

Źródło: news.yahoo.com

  • 1

Sellpy – e-platforma do handlu używanymi rzeczami

18 października 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

„Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Technologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą z sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

64% pracowników bardziej ufa robotom niż swoim przełożonym – pokazuje badanie Oracle i Future Workplace

Ludzie bardziej ufają robotom niż swoim przełożonym – to wniosek z drugiego dorocznego badania „AI at Work”, przeprowadzonego przez Oracle i firmę Future Workplace. Według raportu sztuczna inteligencja zmieniła relację między ludźmi i technologią w miejscu pracy. Zmieniła także rolę działów kadr i ich kierownictwa w przyciąganiu, zatrzymywaniu i rozwoju wykwalifikowanych pracowników.