H&M Group uruchamia second handy - Marketing przy Kawie
H&M Group uruchamia second handy
  • 0
  • 1
18.10.2019

H&M Group uruchamia second handy

H&M Group nabyła 70% udziałów w Sellpy – start-upie umożliwiającym odsprzedawanie używanej odzieży. Koncern od początku 2019 r. testuje w Szwecji sklepy z odzieżą z drugiej ręki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 października 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

„Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Technologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą z sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

64% pracowników bardziej ufa robotom niż swoim przełożonym – pokazuje badanie Oracle i Future Workplace

Ludzie bardziej ufają robotom niż swoim przełożonym – to wniosek z drugiego dorocznego badania „AI at Work”, przeprowadzonego przez Oracle i firmę Future Workplace. Według raportu sztuczna inteligencja zmieniła relację między ludźmi i technologią w miejscu pracy. Zmieniła także rolę działów kadr i ich kierownictwa w przyciąganiu, zatrzymywaniu i rozwoju wykwalifikowanych pracowników.