Uniqalni w kampanii z okazji 30-lecia firmy Uniqa
  • 1
  • 1
10.09.2020

Uniqalni w kampanii z okazji 30-lecia firmy Uniqa

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo, byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy uniqalni – przekonuje Uniqa w kampanii. W ten sposób ubezpieczyciel świętuje jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pierwszej polisy w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2020

9 września 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2020

Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków

Realizując strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową. Klienci sklepu zlokalizowanego na warszawskim Bemowie będą mieć możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku. Ma to zredukować ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz start-upem Swapp.