„Dwie twarze kryzysu w digital public relations”- Marketing przy Kawie
„Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations” – najnowsza publikacja Grupy Roboczej PR IAB Polska
  • 0
  • 1
18.04.2024

„Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations” – najnowsza publikacja Grupy Roboczej PR IAB Polska

Jak przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym i jak na nie reagować? Trendbook opracowany przez Grupę Roboczą Public Relations IAB Polska to kompendium wiedzy na temat tworzenia i wdrażania strategii komunikacji kryzysowej online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 kwietnia 2024

17 kwietnia 2024