„Ponadczasowe hity budowlane” firmy Fast - Marketing przy Kawie
Producent chemii budowlanej Fast z kampanią nawiązującą do okładek kultowych płyt
  • 0
  • 4
22.04.2024

Producent chemii budowlanej Fast z kampanią nawiązującą do okładek kultowych płyt

Kampania „Ponadczasowe hity budowlane” producenta chemii budowlanej Fast nawiązuje do legendarnych okładek płyt muzycznych. W role głównych bohaterów wcielili się żużlowcy zielonogórskiego klubu Falubaz.

Kreacje promujące produkty Fast w ramach kampanii „Ponadczasowe hity budowlane” inspirowane są znanymi albumami:

  • „Nevermind” Nirvany,
  • „Abbey Road” The Beatles,
  • „Wish You Were Here” Pink Floyd,
  • „Purple Rain” Prince’a.

Jednocześnie bohaterami tych reklamowych nawiązań są żużlowcy:

  • Jarosław Hampel,
  • Jan Kvech,
  • Rasmus Jensen,
  • Przemysław i Piotr Pawliccy.

Kampania prowadzona jest online i offline. W sieci można zobaczyć grafiki z żużlowcami w niecodziennych odsłonach. Wielkoformatowe banery pojawiły się w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Zielonej Góry.

Kampania jest elementem strategii, która obejmuje również m.in. długofalową współpracę z nowymi, lokalnymi dystrybutorami oraz działalność w mediach społecznościowych.

Muzyka, żużel i budowa to zgrane trio. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie nie tylko efektowna, ale również angażująca dla lokalnej społeczności. Wierzymy, że połączenie kultowych albumów muzycznych i cenionych od lat materiałów budowlanych z żużlem, który jest tak popularny w Zielonej Górze, wzmocni rozpoznawalność marki – mówi Daniel Sełeszczuk, dyrektor marketingu firmy Fast.

Zeszłoroczna kampania filmowa Fast – Akcja! spotkała się z ciepłym przyjęciem. Już po kilku godzinach m.in. „Powrót do gładkości” i „Leon Fachowiec” uzyskali setki udostępnień w mediach społecznościowych.

  • Fotografia: TaJo Photography
  • Kreacje graficzne: Dorota Drewka, Grzegorz Gembara
  • 4
„Ponadczasowe hity budowlane”

Fast i „Abbey Road” The Beatles. „Ponadczasowe hity budowlane”

„Ponadczasowe hity budowlane”

Nawiązanie do „Nevermind” Nirvany

„Ponadczasowe hity budowlane”

„Purple Rain” Prince'a

„Ponadczasowe hity budowlane”

„Wish You Were Here” Pink Floyd

22 kwietnia 2024