Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii - Marketing przy Kawie
Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii
  • 0
  • 1
7.07.2020

Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Szósta edycja corocznego międzynarodowego badania „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezależnie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost mogą liczyć: wirtualna rzeczywistość oraz technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lipca 2020