Produkty bio – biomoda, biościema czy biobałagan? Badanie IQS
  • 0
  • 1
29.01.2020

Produkty bio – biomoda, biościema czy biobałagan? Badanie IQS

Rynek produktów bio stale rośnie. Częściej i więcej produktów tego typu chciałoby kupować 62 proc. badanych. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia, czym jest bio, a także brak pewności, czy produkt oznaczony jako bio jest nim w rzeczywistości. Takie są wyniki autorskiego raportu „Bio – szansą rynkową”, który przygotowała agencja badawcza IQS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2020

Nowe pokolenia i technologia. Zmieniają się zwyczaje zakupowe – badanie Salesforce

9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych. Są nimi m.in. serwisy społecznościowe, konsole do gier czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Salesforce.