Guess rozpoczyna współpracę z Prêt-à-Porter PR
  • 0
  • 1
9.09.2020

Guess rozpoczyna współpracę z Prêt-à-Porter PR

Marka Guess powierzyła obsługę public relations agencji Prêt-à-Porter PR. Będzie ona reprezentować markę w relacjach z mediami typu fashion i lifestyle oraz influencerami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2020

„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które można zobaczyć na muralu w centrum Warszawy.