0 1 0 0 0 9.09.2020Roty Niepodległości cytują Pismo Św. na billboardach i przypominają, „co jest zboczeniem i wynaturzeniem, a co normalnością”Roty Niepodległości, organizacja, której prezesem jest Robert Bąkiewicz, organizator Marszów Niepodległości oraz były lider ONR, przygotowała billboardy z cytatami z Pisma Św. Jak przekonuje, mają one przypominać, „co jest zboczeniem i wynaturzeniem, a co normalnością”.
0 8 0 0 0 9.09.2020Ruch Brandalism parodiuje reklamy samochodów, zwracając uwagę na generowane przez nie problemyAntyreklamowy ruch Brandalism na ulicach brytyjskich miast zamieścił billboardy nawiązujące do reklam samochodów. Pokazuje na nich, jakie problemy niesie z sobą zbyt duża liczba tych pojazdów na drogach.
1 1 0 0 0 9.09.2020„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentówZmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które można zobaczyć na muralu w centrum Warszawy.
2 1 0 0 0 9.09.2020„Nie pij w ciąży!” – ruszyła druga kampania społeczna „FASoff”Ruszyła kampania społeczna „FASoff”. Przypomina o tym, że nawet mała ilość alkoholu w ciąży może być przyczyną FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rozpoczęła kampanię na ten temat.
0 1 0 0 0 8.09.2020Polsat Media z pełną obsługą reklamową serwisów Interia.plW połowie lipca Grupa Polsat sfinalizowała przejęcie spółek z Grupy Interia.pl oraz Interia.pl Media. W związku z tą transakcją od 1 października pełna obsługa reklamowa oraz wszystkie zlecenia na zakup powierzchni reklamowej w serwisach Grupy Interia.pl będą realizowane przez Polsat Media.
0 1 0 0 0 8.09.2020Forum IAB 2020 odbędzie się onlineOd 6 do 8 października eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu. Forum IAB stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, lecz również siłę napędową biznesu. Jego 14. edycja, która upłynie pod hasłem „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”, odbędzie się online.
1 1 0 0 0 8.09.2020Wirtualna influencerka w instalacji w sklepie Ikei w TokioImma to wirtualna influencerka. Ma ponad 250 tys. followersów na Instagramie. Właśnie wzięła udział w kampanii japońskiego oddziału Ikei.
0 2 0 0 0 8.09.2020Ogród Codzienny przed budynkiem Wola Parku5 września przy centrum handlowym Wola Park został otwarty Ogród Codzienny, nowa odsłona Ogrodu Wola. Specjalnie zaprojektowana zielona przestrzeń ma pozwolić okolicznym mieszkańcom odpocząć od miejskiego zgiełku i dowiedzieć się więcej o tym, jak w prosty sposób dbać o środowisko, zdrowo się odżywiać, uprawiać własne warzywa w mieście czy ograniczyć ilość odpadów.
0 1 0 0 0 8.09.2020 Aktualizacja: 15:1009.09.2020Solidarna Polska ponoć planowała podatek od reklamy. Płaciłyby go mediaSolidarna Polska przygotowuje projekt nakładający na media podatek od reklamy – podaje portal Next.gazeta.pl, powołując się na „Dziennik Gazetę Prawną”.
0 1 0 0 0 8.09.2020Filmowe oblicza odpowiedzialności. V Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” startuje już 10 wrześniaMiędzy 10 a 17 września odbędzie się jubileuszowa edycja festiwalu filmów o zrównoważonym rozwoju. V Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” ma charakter konkursu najlepszych krótkich form filmowych (w tym filmów promocyjnych i reklamowych), nie trwających dłużej niż 5 minut. Pokazane zostaną filmy wyprodukowane przez samorządy, przedsiębiorstwa i organizacje pozarządowe oraz inne podmioty zainteresowane zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością.