1 1 0 10.08.2021Kampania Grupy Polsat Plus „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”Ruszyła kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu oraz Polsatu Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy spoty ukazują harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiają nowe hasło: „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.
0 1 0 10.08.2021Christian Pulisic ambasadorem marki Puma9 sierpnia Puma ogłosiła podpisanie długoterminowej umowy z gwiazdą Chelsea Londyn i reprezentacji Stanów Zjednoczonych – Christianem Pulisicem. Przy okazji partnerstwa z kapitanem kadry USA marka zaangażuje się we wspieranie sportowca w propagowaniu piłki nożnej w Ameryce, a także inspirowaniu następnych pokoleń piłkarek i piłkarzy w tym kraju.
2 2 0 10.08.2021Stewardesa na dachu świata w reklamie EmiratesLinie lotnicze Emirates zaprezentowały nowy spot. Przedstawia on członkinię personelu pokładowego w pełnym mundurze, stojącą na samym czubku Burdż Chalifa, na wysokości 828 metrów nad ziemią.
0 1 0 10.08.2021ZFPR po raz drugi podsumowuje zaangażowanie branży PR w działalność pro bonoPromowanie zaangażowania agencji we wsparcie projektów społecznych jest jednym z ważnych wątków prac Związku Firm PR – to element szerokiej strategii wspierania najwyższych standardów etycznych w branży. Już po raz drugi ZFPR publikuje specjalny raport podsumowujący najciekawsze inicjatywy, jakie agencje zrealizowały non profit.
0 1 0 9.08.2021Apple będzie przeszukiwał urządzenia użytkowników w poszukiwaniu dziecięcej pornografiiApple ma w planach wprowadzenie nowego oprogramowania do nadzoru, które niektórzy eksperci uważają za głęboko problematyczne. Zainstaluje na iPhone’ach i iPadach użytkowników program, który będzie skanował biblioteki w poszukiwaniu zdjęć naruszających przepisy dotyczące pornografii dziecięcej. Firma potwierdziła plany po tym jak informacje o nich wyciekły na Twitterze.
1 3 0 9.08.2021Wyborowa i Prosto przygotowały kolekcję nawiązującą do lat 90. XX w.Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii „Włącz tryb spotkań”. Tym razem przedstawia kolekcję ubrań stworzoną w kooperacji z Prosto.
0 13 0 9.08.2021Murale na 30-lecie Grupy WyszehradzkiejOkrągła rocznica międzynarodowej współpracy w ramach Grupy Wyszehradzkiej została uświetniona powstaniem czterech murali w stolicach państw członkowskich. Pierwszy z nich, stworzony na warszawskim Powiślu, służy również upamiętnieniu polskiej prezydencji w V4. Pozostałe trzy murale można oglądać w Pradze, Bratysławie i Budapeszcie.
0 1 0 9.08.2021Red Bull wraca do Havas MediaW regionalnym przetargu na obsługę mediową Red Bulla zwyciężyła agencja Havas Media. Zajmie się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów dla marki.
0 1 0 9.08.2021Polacy wracają do zwyczajów sprzed pandemii. Badanie GfK pokazuje wyhamowanie wzrostu handlu w branży spożywczej w pierwszym półroczu 2021Po 2020 r., który znacząco zmienił trendy i koszyki zakupowe, przyszła covidowa odwilż. Polscy konsumenci w części wracają do starych zwyczajów. Konsekwencją tego jest wyhamowanie sprzedaży produktów szybkozbywalnych oraz spożywczych w pierwszej połowie bieżącego roku. Wciąż chętnie odwiedzamy dyskonty, znów spożywamy posiłki poza domem, a także coraz większą uwagę zwracamy na zdrową dietę i ekologię. Takie są dane z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.
1 1 0 6.08.2021Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersiProducent implantów piersiowych GC Aesthetics rozpoczął kampanię „More Summer and No More Nonsense” („Więcej lata, nigdy więcej bzdur”). Zachęca w niej kobiety, by w pełni cieszyły się latem, pokazując tyle ciała, ile chcą. Ponieważ pokazywanie kobiecych sutków jest zakazane na Facebooku i Instagramie, irlandzka marka oferuje sposób na ich przykrycie.