Rossmann w Łodzi ze stacją do napełniania butelek kosmetykami
  • 0
  • 9
17.06.2020

Rossmann w Łodzi ze stacją do napełniania butelek kosmetykami

W połowie czerwca w łódzkiej Manufakturze otwarto sklep sieci Rossmann ze stacją do napełniania butelek kosmetykami. Drogeria podzielona została na cztery strefy i wykorzystuje nowoczesne technologie.

Pierwsza ze stref to Manufaktura Piękna. Znajduje się w niej refill station marki Only Bio. To automaty, w których klienci mogą napełniać butelki wielokrotnego użytku np. szamponem, żelem pod prysznic, płynem do prania czy mycia naczyń. W ten sposób można dołożyć kamyczek do ograniczania zużycia plastiku – przekonuje sieć.

W tej strefie znajdą się także produkty stworzonej przez Rossmanna marki Manufaktura Piękna. To produkowane w Polsce kosmetyki „stworzone z miłością, zapakowane z czułością i podane z radością”. Pod tą marką oferowanych jest około 250 produktów. Są wśród nich te z naturalnymi składnikami, wegańskie, waterless (jak mydła w kostce czy pudry do mycia włosów) czy sensoryczne (działające na zmysły powonienia, wzroku i dotyku – kule, pudry, ciastoliny, galaretki i musy). Produkty zapakowane są w papier, szkło i recyklat.

Strefa Beauty wyróżnia się rozbudowaną ofertą perfumeryjną. Można w niej znaleźć m.in. markę Nyx oraz wyspę marki Semilac, gdzie będzie można zrobić manicure. Atrakcją dla wrzucających zdjęcia na Instagram będzie specjalna Selfie Wall, gdzie można uwiecznić np. zakupy z przyjaciółmi.

Strefę Zdrowia zdobi ogromna ściana z mchu, z napisem „Zdrowo!”. Wielbiciele zdrowego odżywiania znajdą tam m.in. przekąski, produkty wegańskie, bezglutenowe i ekologiczne, wyroby regionalne, w tym miodów z polskich pasiek. Na półkach znalazły się też ekologiczne włoskie makarony (Alb Natur), ekologiczne kawy i herbaty (Destination) oraz największy w Polsce wybór produktów marki własnej Rossmanna, czyli EnerBio.

Powstała też Strefa Grab & Go dla klientów, którzy robią zakupy w biegu. Będzie w niej można szybko znaleźć podstawowe niezbędne produkty takie jak mydło, jedzenie dla dziecka, karmę dla zwierząt czy papier toaletowy.

  • 9
Rossmann

Rossmann w Łodzi

17 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2020

„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów Edelmana dla branży spożywczej

W kontekście budowy zaufania priorytetem dla branży spożywczej powinny być kwestie związane z dostępem do żywności i przeciwdziałanie jej marnowaniu – wynika z badania firmy Edelman. Respondenci w coraz większym stopniu oczekują, że branża spożywcza będzie wychodzić naprzeciw potrzebom społeczeństwa, szczególnie w kontekście problemów o charakterze globalnym. Uczciwość oraz rzetelność to dwa obszary, na których – zdaniem konsumentów – powinna skupić się branża spożywcza.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2020

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło ostatnio wydatki na zakupy pozaspożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Zdecydowanie rzadziej chodzimy do galerii handlowych. Jeżeli już, to w konkretnym celu i spędzamy tam mniej czasu. 81% z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Jednocześnie 47% częściej niż dotychczas wybiera zakupy online – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

16 czerwca 2020